O kampanii

Zdecydowaliśmy się zająć tematem supermarketyzacji naszej żywności w odpowiedzi na rosnącą ekspansję sieci handlowych w Polsce. Doskonale wiemy, że żywność oferowana w supermarkecie nie jest dobra (zdrowa) ani dla nas, ani dla świata. Wiemy, że najwięksi gracze na rynku bogacą się kosztem dostawców i środowiska. Wiemy też, że drobne rodzinne gospodarstwa w Polsce zanikają, bo nie mają rynku zbytu i nie opłaca im się produkować…
Ekspansywne sieci handlowe – supermarkety, dyskonty, sklepy typu convenience – ocieplają swój wizerunek kolejnymi kampaniami i dominują krajobraz polskich miast swoją obecnością. Nie chcemy zgodzić się na taką NORMĘ! Dlatego przygotowaliśmy dla Was rzeczowe i różnorodne argumenty nt. DLACZEGO NIE KUPUJEMY W SUPERMARKECIE. Dowiedz się więcej, włącz się, wpadnij na spotkanie otwierające kampanię!

9.04.2017 Przyjdź na inaugurację kampanii